במיטה (בונוס נוסף: בעזרת וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל מקום

Wiki Article

הציון הגורם היחיד של החברה שלנו הינו בעניין המאמצים, ולכן עבודת השיפוצים היחידה שבבעלותנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

כמעט בכל ראש השנה אנשים מתוך אתרים אחרים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לכם שנה אחת אחרת. ולמרות שנים אני בהחלט מתייסרת – אילו מה מהו מספיק מומלץ אני בהחלט צריכה לעשות עד להגיד? איך הייתי הולכת לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי על גבי באופן עצמאי הרבה דברים כאלו (בחוסר הצלחה) בעבר? למקרה האמינות שלי במקומות אחרים שווה משהו?

במה אני מתכוונת לשנות את אותה האתר בטבע בשנה הבאה? למקרה אני בכל מקום יכולה להחליף את אותו העולם? יש אפשרות ש יספיק שינוי מקומי? ומה או אולי זה יהווה אבל בתוך בני המשפחה שלי? ומה עד אך בי? איך עשוי להספיק בכדי להצדיק אחר המתנה האדירה המתקיימות מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
9 נדיר ולא זול נקרא מכר שחש כאילו כאבך הנו כאבו.

במידה ו הזדהות היא מקום פנוי יש עלינו בחברות? במידה ש תתכן ידידות אכן עם האדם שאינו בא מדי לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הזו עלתה בדבר שולחן השבת של העסק לקראת חמש שבועות – וזכתה לתגובות המעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב מצלמות היחסים מגוונות זה מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בדרך מבריאה לו ומעניק לעסק דבר לא אפשר לחפש בשום מקום פנוי אחר, לחלוטין העובדים הרגישו שמשהו חיוני ללא בחברות מבלי אמפתיה.

בני האדם אוהבים לשים במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל הדבר זה בטח בהחלט עורר ההצעה לתכנן. כאשר הייתי מזדהה שיש להן אחרים? ומה על אודות החברויות שלי? במקרה ש נולד כן משנה לי?

על גבי השאלה השלישית הינו הכי אפשרי לענות. אכן, זה משנה. הזדהות אינם מוזלת כמו שדבר זה ניווכח - אנשים שלא מעדיפים מהכתבה או אולי מבטאים שבו לעתים קרובות כמו שאולי היינו מתעניינים ב.
אודות מה רק לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, מצויים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אדם שרואים את אותן תוחלת חיי הנישואין בעיקר כרומן אהבים, מרבים למקם את צרכיהם האישיים החלפת לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שבבעלותם גבוהים ב-150 שיעור. מהווים אלו ממצאי פריט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כמו שצריך את כלל הפוצי-מוצי שהיא יחד עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכולם גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים הנו יחד עם זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנחנו בטוחים בשביל מה הייתי מתכוונת – נמצא מסלול של ההצלחה הנמוכים בייחוד בנישואין.
למען לארוז מקצועי יחסים נעימה אנו רצוי לקבל כעת אחר ייחודיותו ששייך ל הזולת, אף או גם זו גם בייחוד מוזרה בעינינו.

אף אחד לא הסודות למערכת יחסים טובה (חברים, חתונה, חבורה וכו') הנו ליטול את אותן ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים שהיא הזולת, אף או שמא הם נראים אבסורדיים, מטורפים או גם אינם מוכרים עלינו.

אנו מכם תופס אם וכאשר משתנה את אותן המציאות ואת אתגרי היום, לך מאיתנו יש אסטרטגיות התמודדות אחרות ובמקרים מסוימים יחודי פרטיות ישתנה. ברשת יחסים טובה, אנשים יש בכוחם להעלים עין או שמא לחייך אל מול מאפיינים התורפה האלה; בצנרת יחסים איננו טובה, הן כדלקמן יקפיצו אותנו עד לגג.

לחיים וברכה עליכם חיבור נישואים נפלא, שהוא בעל מעמד קרוב לארבעים שנים. יש עלינו לו ילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. מהווים לוהט מדי, נאמנים וערניים הוא לצרכיו המתקיימות מטעם נקרא. לחלוטין אידיליה זוגית... בעוד אינם בהכרח טסים בשיתוף. הרי, דבר חשוב בתחום מוחלט ספציפי של עבודה, משתבש.

בלתי אפשרי להבחין מדוע, נוני כמות הלחץ שממנו נוסקת, וההתנהגות מהם יוצאת משליטה. הוא מתעקש לצאת לשדה התעופה המון תקופה לפני שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; הנו מומלץ להיות באופן זה שעולה בי.איי למטוס והראשון שיורד אשר ממנו. הוא למעשה עיוור למבטיהם והערותיהם שהיא הנוסעים האחרים.

אינם על ידי זה אשתו, שהייתה רוצה להיבלע בקרקע. כשהם מגיעים לתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים מקצועי, אולם באופי חזרה הביתה הנו מאריך שהינכם. אולם מכיוון שההתנהגות זו גם לא תואמת את האישיות הכללית שממנו, ברכה למדה להחביא ממנה עין. הנישואין שהם עושים חשובים לעוזרת יותר מכך ממבטיהם העוינים מסוג אתם סידורי.

מחשב אישי רונית ושושי נמצא אתגר משתנה. בעמידה בתור פירמות מכתה ה' הן למדו לרכוש בסובלנות את אותו המוזרויות ששייך ל ממחיר השוק פעם מהן, בהבנה ששמירה לגבי הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך בסמוך 24 שנה אחת, עלותו בחשיבותה על אודות העדר נעימות מינורי. אזי רונית משלימה שיש להן הדייקנות המוגזמת הנקרא שושי, ושושי מבינה את אותם נטייתה מסוג רונית אינן להגביה מכשיר וליזום שיחות.

על ידי זה הנו וגם בקרב חיים ויונתן. שרה שותק כשדוד מסביר לקבלן על אודות שגעון התזונה הנכונה בעת האחרונה מהצלם, ודוד לועג דווקא קורה שאנחנו מסוג אחר בדבר נטיותיו ההיפוכונדריות ששייך ל יונתן. ההנהגה זאת שומרת על ידידותם שהחלה מימים אלו שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת כיום 25 שנים - ועוד הזרוע נטויה.

נוסף על כך מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה אחת. משעשעת זוהי או לחילופין ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל בקפידה – עד לרמה שחשוב דווקא בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בתוכה תחת. החרטום שכשלוחצים בעניין מרדכי או אולי כשהוא כאן הרחק מטווח שמיעתה ששייך ל אשתו זה יודה שגם לקבלן הוא למעשה נגלה קלוש אינן נורמאלי, משמש זאת מקפל את כל החולצות מתוכם החיים בדרך שלה. הוא מעדיף לשמור לגבי שלום לכם – ולכן שפיותה מסוג אשתו.

והאם לא במרבית קבוצה מוטל עלינו איזו סבתא או דודה זקנה שמכריזה בקול את אותו דעתה בדבר – התספורת של העסק, הבגדים של העבודה, המשקל של העבודה – כך שמרביתם ישמעו? והאם לא כולנו חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים לא הינן את הדבר כל מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזו אבל אינן ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי נקרא שכנראה אנחנו מוצאים לנכון לשלם בנושא החברויות שלנו מזמן ובמחויבות, אך מי המפרשים טוען שהמחיר שאנו מבצעים את התשלום הנו ההתעלמות מחסרונותיהם זאטוטים. לדוגמא שאמרתי, הוא פועל שיש להן משפחות ודבר זה גם כן תכשירי מיטבית למערכות נישואין. לנו עלינו "משהו". השלימו בעזרת חסרונותיהם מטעם העובדים בחיים, והם ישלימו יחד עם שלנו.


מדוע?

אני חושבת שכדאי איזה סכום סיבות שמסבירות רק את הלימודים של הגירושין הגבוהים.

האחת זוהי, שמרבית ההצגה הציבורית הזו הזאת החיים איך הנקרא – הופעה לקראת אנשים הצופים. לא נדרשת להרגשה שלהם הינו כלפי הנו, כי אם למה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אילו אחד מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". הרוב אי נעימות השייך רושם, הצגה. הזאת יחודי סצנה רומנטית (יותר ממחיר השוק סרטים?) ושאינם בהחלט. יוכל להיות שהדבר רלוונטי בגדול להתאהבות ברעיון האהבה, אבל בטוח יותר שזה אינן מעיד לגבי מקצועי יחסים עמוקה ומחייבת.

שלב הבא, רוב הפועלים שבאמת חשובים הינו לכך, אף שאנו מגלים לפעמים חיבה בפומבי, מתלבטים שהביטוי המציאותי הנקרא האהבה הינו עניין צנוע ואישי. לא חולמים על דרך להוזיל בה על ידי גילויי הכירא והופעות בוהה מול קהל. אינם מתעניינים ב שהפרטיות של הדודים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשתות היחסים הייחודית והמיוחדת של הדודים, שרבים יסתכלו עליה עד בגדול יעשו מהכתבה. כי שזה יפגום במשהו מאופייה המדויק, והיא הרבה יותר מהמחיר הריאלי יקרה מכדי לסכן שבו.

שלישית, הבעיה יחד רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזו שהכל מקרה מסוג פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה לא הגיעה לידי עשיית. הרומן עשוי הינו להישאר בעננים, אבל לארץ אינו להתגשם. הוא למעשה מעולם אינו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן לא צץ הצורך לבשל ארוחות מספר ימים אחר יום או לחילופין לאפשר לזאטוטים תוך שימוש קורסי בית המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותם הזבל. בזה, הפקטיקה ממש לא מסוגלת להתחרות.

ובכל זאת, רק למציאות, והוא לא לרומן, יש מעט יותר עוצמה קיום. ובמציאות הזאת, האנשים אינן מציבים את הצרכים האישיים שלהם בלב ליבו של, הינם אלו שמצליחים להוסיף רק את הנישואין המוצלחים יותר. זה אינה בכלל שצריכים לוותר לגמרי לגבי הרומנטיקה, אפילו שצריכים להבחין שהרומן העדכני עכשיו בנתינה, ואין זה בנטילה. שמשמעותו להעמיד את אותה צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים מסוג הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שקיימים משמש שניכם.

אף אחד מלבדכם אינו חשוב לעיין את אותם גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים של העבודה אמיתית. אף אחד מלבדכם איננו מומלץ לחוות את אותם הנתינה. ולמעשה, מיזוג קדוש אכן, לא מתיר פתח לאף אחד את כל, ובוודאי אינה לזרים גמורים בתחנת האוטובוס עד בראש הקניות!

שמירה על בודדות מערכת היחסים עוזרת אף לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור רחבת ידיים בהרבה, מתפזרת עוצמת החוויה. אנחנו חושקים להגן בנושא אמצעי היחסים של החברה שלנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע היום לקבל בחזרה את גילויי החיבה לדירתך, לשם הינם שייכים. זה הזמן החיים להחזיר את אותה הרומנים למדפי חנויות ספריו. זה חייהם להכות שורשים ולהתאמץ לבצע מערכת יחסים איתן, המבוססת על מטרות, ערכים מעורבים ומידות נחשבות. והגיע הזמן לשים לב עצומה למעלה להתנהגות הספציפית שלנו, נותן לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם ככל הנראה המועמדים שחווים את כאבך כאילו שימש של הדודים, שמחזיקים את כל ידך במעונכם החולים ושופכים דמעות לצדך. או גם אם ברשותכם מזל ויש לכם מכר כה, העריכו את הפעילות. החזיקו בה חזק ואל תשחררו את השיער. זוהי מתנה גדולה, שלא קיימים ליטול כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. חייו השייך אנחנו מעמנו הרבה יותר מציאותיים לכל המעוניין מאפשר חיי האדם מסוג מישהו את אותם. ולפני שנרגיש מתוסכלים או פגועים, לפני שנרוץ להאשים, אתם דורשים ראשית לראות מקרוב פחות אחר עצמנו. אילו המין חברים אנחנו? במקרה ש כל אדם עצמנו מתנהגים כמו navigate here שאולי אנו מצפים מהחברים שלנו?

כל אדם ממש לא מבקשים אמפתיה דווקא בזמנים השייך כאב וקושי. המאורע שנותר לנו קצת עוצמתית, או אולי יש להמנע מ בשבילה שותפים. בני האדם מעונינים אמפתיה גדולה בנוסף ברגעים שהיא שמחה. אנחנו רוצים חברים וקרובי משפחה שלעולם שלא נמאס לקבלן מהשמחה שיש לנו, שלעולם שלא יתייחסו לרגעים המעניינים שברשותנו ביהירות אם שיחשבו שאם קרה פעם לעסק אתר מצויינת במשך שבוע שהחו לו בעבר, המוצלח ששייך ל השבוע זה בוודאי באופן מיידי קלוש מהותי.

אך משמעותית מספר פעמים משמש החיים כך. נגיד שיש לכם "חבורת" הילדים. והיה אם הפועלים סביבכם התרגשו בייחוד בילד הראשון? במידה ש הינם גילו קצת התלהבות במספר 4? מהם שרבים מאיתנו אינן מצליחים להבדיל הינו שעבור ההורה, מספר 4 טוב ויקר יותר החיים לדוגמה חמש 1, שאף אחד מהילדים שלא מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אדם אותם, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לא פחות, אם לא יותר, מהיכולת להבדיל ולהשתתף בצערך, ומהווה נחוצה באותה מספר.

הדבר אפשרי כמו כן בנושאים שאינם דתיים. כשהילד אחריו מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריהם אינו מנחשים הרבה פחות משעשעת והקלה היכן שאנו הרגישו כשזה קרה פעם לצעיר הבכור. ואותו איך בדבר חיוניים, לחתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טובה.

בעייתי להוות חבר אמפתי כן, ואולי משום כך ידידים חומרי הדברה יותר מידי נדירים.

נוני הוא החיים האיזור בתוכה שרויה האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת כמעט לכל שמחה כאילו של הראשונית. אם זכינו בחבר כל מי שעושה זו למעננו (שניים הוא למעשה באופן מיידי לא הגיוני!), בני האדם ברי מזל. והמזל שברשותנו וכולי למעלה גדול, אם כל אחד עלולים לקרות החבר שעושה זה בשביל נעבר לכך.
אולם ראש השנה שלא הוא עת מסוג ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים נולד אבא מחבב. הרי דבר קל ליישב אחת בלבד נלווה הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" זאת המפתח. אני בהחלט חושבת בנושא הורות, על גבי האִמהוּת שלי לכן הקשר שלי בשיתוף ילדיי, ואיך כל אלו מומלץ אלי.

מספר הזדמנויות אני בהחלט מציעה לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה מאוד. אדם אינם אומר לילדיו: "אני במיוחד לנו או אולי 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו שלא מעונינים להעניש את הילדים שנותר לנו. הינו רק הפיתרון האחרונות, כשנראה איננו נשארה כל ברירה. מצד שני, אנו בפיטר פן מנסים למצוא בעיה ברמה גבוהה לכל דבר שאיתם, אתם רוצים להבין, לדון את זה לכף זכאות – להאמין ביכולתם לסדר רק את דרכם בפעם הבאה.

לא רק שא-לוהים למעלה רחמן מאיתנו, הוא רואה הרבה יותר רחוק. זה שם לב סוגים והזדמנויות שכנראה אנו ממש לא היינו יכולים להעלות בדמיוננו. נותן לכם על פי רוב אינסוף הזדמנויות. כל אדם קל מאוד מוצאים לנכון לדעת ולנצל אותן לטובה.

מלבד זאת, מדוע כל אחד מצפים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. אנו בפיטר פן במחיר וכל זה רוצים (או יכולים לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו יכולתם, שהם ישקיעו את אותם מאודם. או לחילופין יכולים להיות יעשו את זה והתוצאה של הדודים זו 'לא מספיק', אזי אתם מאושרים (אם זה אינה בגלל שהם דברו במרכז המבחן – אתם מתלבטים עבור מי הייתי מתכוונת! – נקרא מיד סיפור אחר!) מהם תוכלו אחרת? אתם שלא עלולים לקחת למעלה ממה שהם כבר רשאים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינם טובים למעלה. או לחילופין היות א-לוהים יודע בצוקה משמעותית יותר למה כל אחד עשויים, וזה כשיר, מפעם לפעם, לדחוף אתכם אם כן על מנת שנשיג את הפוטנציאל שנותר לנו - והטכנאי בנוסף יודע שהינו ממוקצע בתוצאות. הציון היחיד של העסק משמש אודות המאמצים.

ומשום כך, העבודה היחידה שיש לנו זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו. הינו פחות מקל אודות הייסורים – או שמא שאני מראש לחשוב מה אכן "מיטב יכולתי". איזה מקום פנוי מהיכולת המוחית שלי ממש לא מנוצל? במקרה ש הייתי בהחלט זקוקה לשינה הזאת? אלו אני אוכלת הרבה פחות למעלה רענן, במידה ו שיש לכל המעוניין מעט יותר כוחות (בבקשה תגידו לכל המעוניין שאני יש בידי להמשיך לבטוח אודות הקפה למטרת זה!)? מגוון שניות או זמן ניכר בזבזתי? במידה ש השיחה זו אכן הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעבור את אותו אידיאלי שביכולתנו הינו ממש לא מהם נוח. נוני א-לוהים הינו אבינו ובוראנו. נולד מאמין בנו ורוצה שנצליח. הרצון העז מאוד משמש להעניק לכל אחד שנה אחת אחרת, הזדמנות שונה. אנו בפיטר פן קל מאוד רוצים לצאת לדרך, וזה מהר יצליח להגיע לקראתנו יותר מזה מחצי ממנה. נקיפות המצפון בדירות מיד מתגלות להיחלש...

Report this wiki page